domingo, 15 de enero de 2012

OCASO NAS REDACCIÓNS

Os medios de comunicación non son alleos a situación económica que estamos a vivir. Cada día que pasa un compañeiro ou compañeira abandona esta marabillosa profesión por culpa da palabra máis utilizada nos últimos tempos, a crise. As redaccións vanse quedando valeiras e a xente que permanece ten que multiplicarse para facer o traballo dos que pasaron a depender do INEM. Outros xa levamos tempo na empresa con máis traballadores do país despois de cargar con varios contratos "lixo".
A crise é a responsable directa  pero, de forma indirecta, están tamén as fracasadas inversións realizadas nos últimos anos tanto dentro coma fóra do país.
Os medios públicos tampouco se salvan da queima, e dá a sensación que serán éstes os que carguen coa responsabilidade dos recortes das administracións. Parece que as televisións e radios públicas son os grandes sacos sen fondo culpables do déficit das administracións. Non digo que non haxa algo de verdade, pero antes de actuar haberá que tentar probar cunha nova xestión pública dos medios antes de privatizalos coma estación intermedia cara ao peche, sobor de todo aqueles que, coma a CRTVG, serve a unha nacionalidade histórica coa súa propia cultura e lingua.
Horas baixas para o xornalismo.





3 comentarios:

  1. La crisis se ha asentado como la excusa perfecta para que la patronal haga y deshaga a su antojo, y la prensa no se escapa. Se pone como parapeto la rentabilidad económica para anunciar que las cadenas públicas corren el peligro de ser privatizadas, la segunda palabra más utilizada, y de paso aprieta un poco más a los empleados: acepta lo que te pongo delante, que no te queda otro remedio. Comparto tu reflexión.

    ResponderEliminar
  2. Este año la crisis va a atacar a los medios, y por ende, a los periodistas. Si 2011 vino cargadito de despidos y de EREs, 2012 va a ser una ecatombe. La mala gestión al final la pagan los de siempre.

    Me gusta que haya blogs en gallego. Este idioma se merece una gran presencia en la Red. No lo abandones eh? :)

    ResponderEliminar
  3. Me encanta la canción que aparece en el vídeo, se ajusta muy bien a la información de esta entrada. La crisis ya atacado a los medios, y a los periodistas. De todas formas, hay que ser positivo.
    Por otro lado, te felicito porque has cambiado las letras que aparecían en la fotografía inicial, ahora la portada es más visual y adecuada. Enhorabuena! Saudos

    ResponderEliminar